Podjetniški zajtrk z razlogom!

Gospodarska zbornica Slovenije, v okviru projekta SPOT Svetovanje, organizira in vabi na podjetniški dogodek v Občini Mengeš
1. PODJETNIŠKI ZAJTRK, Z RAZLOGOM !
 
Dogodek bo organiziran za podjetnike iz Občine Mengeš in sicer v
Centru HARMONIJA Mengeš, Linhartova cesta 33, Mengeš, v petek, dne
14.6.2019 ob 8.30 uri.
 
Po uvodnem pozdravu župana Občine Mengeš, Franca Jeriča, bo podjetniška svetovalka iz Gospodarske zbornice Slovenije predstavila projekt SPOT Svetovanje ter nov VAVČERSKI sistem, Borut Zoran pa bo izvedel delavnico
KAKO Z VEČJIM ZADOVOLJSTVOM STRANK POVEČATI PRIHODKE ?
 
V iskanju odgovorov na vprašanja
- Kako spremeniti nezadovoljne stranke v zadovoljne ?
- Zakaj so nekateri uspešnejši od drugih?
- Kaj delajo drugače kot ostali?
- Zakaj so uspešnejši in prodajo več kot nekdo, ki ima nižje cene, boljšo kvaliteto, hitrejšo dobavo?
 
…. je lahko eden glavnih odgovorov v tem, da je vzpostavljen pravilen odnos do strank in zanje odlično in najboljše poskrbljeno.  S svojim pristopom se ustvarijo navdušeni kupci !
 
Borut Zoran, podjetniki, svetovalec, avtor več člankov ter knjige, bo predstavil:
- Pomen pravilnega odnosa do strank
- Zadovoljstvo strank in vplivu na prihodke podjetja
- Kako reševati pritožbe in reklamacije
- Ključne točke za uspešno komunikacijo s strankami
- Težavne stranke in pomen pravilnega odnosa do njih
- Kako poskrbet za nezadovoljno stranko, kako se z njo uspešno dogovorite
- Odgovornost pri reševanju težav in kaj to pomeni v praksi
- Največje napake, ki jih lahko naredite in kako se jim izognete
- Kako nastale probleme izkoristiti za izboljšanje svojega poslovanja
 
Borut Zoran ima svoje podjetje za prodajo in svetovanje pri nakupu trgovinske opreme in  ureditve trgovin, svetuje in usposablja prodajalce. Podjetje uspešno vodi že dobrih dvajset let. Je avtor številnih člankov, tako v revijah Profesionalna prodaja in Gospodarski Vestnik in knjige (Ne)prijetna izkušnja.
 
Na delavnici bo delil svoje znanje in izkušnje, zagotavlja, da boste dobili mnogo uporabnih idej za delo s strankami. Izvedeli boste, kako izboljšati svoj nastop in odnos do strank in seveda, kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije. 
 
Po zaključku vabljeni na prijeten in sproščen klepet, izmenjavo dobrih praks ter povezovanje.
 
Dogodek je za brezplačen !
Obvezne e-prijave opravite TUKAJ, najkasneje do 11.6.2019.   
 
Vljudno vabljeni !